Dagens aktiviteter har varit

a) Inte gå till geografiseminarium 8.00 eftersom jag inte läst och förberett det jag skulle gjort.
b) Istället befinna sig på psykologiseminarium 10.00 och diskutera inlärning och hur man motiverar en beteendeförändring. Egentligen har min grupp (numero tres) tid mellan 13-15 men då skulle jag egentligen befunnit mig på geografiföreläsning och därför var jag med grupp 2. För övrigt är den gruppen mycket trevligare och jag funderar starkt på att byta. Smarta personer som tänker logiskt och vi får fram någonting! Har varit med dem en gång tidigare. Min egen grupp har jag bara varit i en gång, men då var den inte så värst förtjusande. Stora förhoppningar om förbättring till på torsdag då jag ska umgås med dem!
c) Cykla hem till papi och äta lunch.
d) Cykla till geografin och prata med studievägledaren om att jag vill hoppa av kursen. Inget konstigt, hon kryssade bara bort mig i datorn. På vägen ut mötte jag den enda tjejen på geografin jag faktiskt såg fram emot att lära känna, men har bara pratat med henne en gång tidigare. Mycket trevlig. Får hoppas att ödet för oss samman och vi springer på varandra på Lunds gator. Mycket troligt, jag vet. Har inte ens koll på hennes namn.
e) Efter dessa äventyr cyklade jag hem. Umgicks med mr dator. Skrev underhållande inlägg på min blogg. [MIN BLOGG, HÖR NI DET, JAG HAR BLOGG!]
f) Åt bullar papi köpt. Körde till dansen. Dansade. Trevlig danskväll. Körde hem. Tog fram dammtrasan. Dammade två fönsterkarmar. Räknar det som uppladdning till imorgon då mina planer är att städa. Och mina planer, hörreni, de är grejer de!

Räknas det här som ett för långt blogginlägg? Jag är ju, hehe, inte så haj på bloggskrivande än. Bloggläsande är jag dock ganska bra på. Nu skulle jag vilja önska mina två potentiella bloggläsare (eftersom endast två personer vet om denna adress än så länge) en trevlig kväll, och med önskan om en god nattsömn om ett par timmar.

[Efter att ha klickat på preview ser jag att detta inlägg inte var för långt. Det känns ju lovande i min framtida bloggkarriär; att jag inte kommer belasta mina läsare med för massiva texter.]

2 thoughts on “

  1. jag borde nog egentligen inte uttala mig i detta ämnet då jag känner mig lite som drottningen av För Långa Blogginlägg (kolla bara på mitt senaste, det är nog personligt rekord!), men jag tycker att damens inlägg var alldeles lagom och fint sådär. Puss!

Leave a Reply

