Ello.
Idag har jag ditchat geografin. Den var fin egentligen, längst inne, och jag kommer ångra mig, men just nu känns det bra. Psykologiboken är ganska tjock och jag har tenta om tio dagar. Kansek kansek en bra idé att fokusera på den istället.

Min upplevelse av Lund än så länge är fin. Känner fortfarande inte mycket folk. Fast det gör jag egentligen, fast ingen som jag har kontakt med efter das föreläsningar.

Vad hände med blogg? En sådan skulle jag ju aldrig skaffa. Men ser man på, här är den visst.

2 thoughts on “

  1. Tenta. Scaaaaary stuff. Jag känner mig liten. Jag är liten.

    (och bara for the record: jag tänker fortsätta att kommentera en massa onödiga nödvändiga kommentarer på vartenda inlägg bara för att hålla din motivation uppe, för jag vet att den kan dö alldeles för lätt om du inte får lite uppmuntran sådär mellan varven. Och det vore ju förfärligt sorgligt om bloggen skulle få en så kort livstid. Go Nette, go Nette, you can do it, you can do it!)

    • Jag typ älskar din ambition att hålla min motivation uppe, och nu ger jag tillbaks lite så du förstår att jag faktiskt uppskattar det mycket och inte bara skiter i vad du skriver, mihihihih 😀

Leave a Reply

