Valtest på svt.se

Ja men tack, allt blev plötsligt helt solklart.

Dock har jag faktiskt hållt med mycket av vad MP har sagt under valrörelsen, och den rödgröna ideologin är det jag tycker om. Fast jag litar inte på att de kan få Sverige att utvecklas bra med företag och jobb. Kanske ska satsa på FI för då spelar det ändå ingen roll eftersom de inte kommer in i riksdagen?

Äh, vad fasen. Nu springer jag till vallokal!

One thought on “Valtest på svt.se

  1. Mja MP skulle nog ha fått min röst, om de bara befann sig på den högra sidan med rätt allierade. Men nu blev jag nyfiken, vad är det du gillar med vänsterns ideologi?

Leave a Reply

