Monday mornin’

Tseeeenare. Tss tss.

I said I’m leaving, on Monday morning. Monday morning (badam, bambambadam) Monday morning (badam, bambambadam) Monday morning.

Fraaaajdeeej najt was spent at a nightclub. Very nice. Dock blev icke kvällen riktigt som den borde ha blivit, då den skulle spenderats med finalina Mikaela. Men, misstag begås. Gör om gör rätt så ska du se att det blir bättre nästa gång!

Sahar åker till England snart för att plugga, och i lördags hade folk fixat överraskningsfest till henne i en stuga i ett koloniområde. Hon fick höra en massa söta saker om sig själv och hur alla skulle sakna henne. Jag typ dog när SM pratade. “De tre åren vi har haft tillsammans som vänner har varit helt underbara, och de här två månaderna som pojkvän och flickvän har varit de bästa i mitt liv.” Schnutteputtewiiiiiisööööwwwwwwt!!!!!1111ettett. Typ. 😀

Mr Blå hajk-kompis från Eskilstuna var på scoutmöte i Skåne under helgen och hälsade på mig igår. Hemskickad med tåg i morse och efter det var jag på hypnos-föreläsning. Tenta på freeeeedag, wihoooooo jag längtarrrrrr ❤ ❤ ❤

Did someone mention party?

2 thoughts on “Monday mornin’

Leave a Reply

