Hallåååååeee mr blog. (ofta mitt tangentbord bara random markerar och tar bort det jag precis skrev när jag bara skulle trycka på enter. Var det inte en bra inledning? Va va VA VA? Här är det jag som bestämmer och inte ett tangentbord. Vem tror DU du är? Just det. Ett tangentbord, inget annat.)

På novischsittningen träffade jag folk från högstadiet i Anderslöv. Lite smått oväntat. I min dimma kommer jag ihåg att Ida sa att det var kul att se att jag hade förändrats så mycket. Tydligen något fel på glasögonnörden? Fast det är okej, jag tycker också att hon var ganska jobbig. Tur att det ändå kan förbättras och evolve into den här förträffligt smarta, snabbtänkta, underhållande och vackra damen som befinner sig här just nu, ibland har man tur!

Snubben bredvid mig på sittningen försökte fylla mig. Han lyckades ganska bra. Hade fått med mig ett vinglas ut från stället när vi var på mellanfest (i Lund räcker inte förfest och efterfest, mellanfesten sker när borden plockas undan för att sedan förvandla rummet till ett dansgolv) och när vinet var slut placerade jag glaset i en korg tillsammans med lägenhetsägarens vantar och mössor. Dagen-efter-städningen ska innebära överraskningar, inte sant?

Imorgon har Wermlands oktoberfest. Ska springa runt och servera, och umgås med alla väldigt trevliga människor. (like-knappen trycks ner)

One thought on “

Leave a Reply

