Min finalina Cazz har skaffat blogg hon är aktiv på, tänka sig! http://misssvampbob.blogg.se/ Hoho, jag LÄNKAR. Vet inte riktigt varför. Men, typ. Cazz är fin. Och, typ, Mikaela som läser den här bloggen kanske också vill läsa om Cazzies liv om Nice skulle bli tråkigt och kallt någon dag (hoho, det tror jag inte ens själv på!). Så därför länkar jag.

Jag har precis varit på dansen i Malmoe. Min dansledare hade komponerat ihop lite danser vi ska ha till julfesten och vi började öva redan nu, även om det inte är julfest förrän i slutet av november. Tror det kommer bli riktigt bra!

Imorgon ska jag ha seminarium om tonåringars utveckling och hur de väljer sina kamrater. Lärare är en snubbe som idag på föreläsningen inte hade kommit så långt i utvecklingen att han använde powerpoints, nejdå, han höll fast vid overhead och höll på och byta sina papper för hand. Elev: “Kommer det här upp på Luvit?”(där lärarna brukar lägga upp sina powerpoints) Lärare: “Nae, jag har inte riktigt hängt med i utvecklingen när det gäller sånt” Åh fan? Men han var fin ändå.

Plugga var det ja! Överröste Olle med meddelanden på facebook istället. Effektivitet javisst! 😀

One thought on “

  1. jag tackar jag tackar för omtanken, även om omständigheterna kanske inte ter sig preciiiis sådär som du skrev. men man vet aldrig! 😀

Leave a Reply

