Jädra mupp! ❤

Umgåtts med min mami ikväll och tittat på Idol, och tyckte att helt fel människa åkte ut. Eftersom en stor procentandel av mina läsare bor i Nice just nu kan jag upplysa om att tjejen som åkte ut var en cool, snygg, rödhårig varelse som sjöng hur bra som helst och personerna som borde åkt ut är antingen en kille som fjortistjejerna röstar på för att han är söt, eller en äldre man som inte kan röra sig på scenen och inte sjunger så värst bra, men som juryn ändå på något sätt tycker är bra, och folket som röstar också har det visat sig.

Konversation igår: “Håller vi på att få ett förhållande nu eller något?”
“Nae, känner väl inte att jag har ett så stort behov av det. Vill du ha ett förhållande?”
“Nae, det slutar ändå bara med att någon blir sårad.”

Så var det avklarat.

Imorgon ska jag på tacksittning på Wermlands. gratis mat och dricka för att man jobbat under månaden. Temat är Halloween och jag blir nog något häxaktigt, har inte så bra fantasi när det gäller utklädning och ekonomin gillar när man använder grejer man redan har, som typ häxhatt och lång svart kjol. Folk lär ändå inte tänka på hur man ser ut efter att nivån i vinflaskorna sänkts.

2 thoughts on “

  1. HAHAHAH BILDEN<3
    mupp!
    skägg!
    naah han där söta fjortispojken e rätt gooollig ändå. medelåldersmannen som inte kan röra sig borde ut!

  2. jag tackar så ödmjukast för denna upplysning, som förvisso intesäger mig ett dugg. men alltså ja, idol! det hade jag ju glömt ju. jag som tänkte att jag skulle ha lite koll i år, så bra gick det med den saken. hum, jag vet inte ens vem som är med längre. eller är det slut? eller va?

Leave a Reply

