Poserhora, men så här såg jag ut innan jag stack till Halloweensittningen på Wermlands igår, ett par timmar senare var inte fräschheten lika hög, men fin kväll. Fick kommentaren att jag var alldeles för söt för att vara häxa. (Lättsmickrad är mitt mellannamn, hehe.) Bordsplaceringen bestämdes med hjälp av att man fick dra en lapp med ett ord på, och sedan hitta snubben som hade samma ord. Överskottet på killar gjorde att varje tjej fick två bordsherrar, och efter att ha gått runt och sagt ‘spindelväv’ ett tag hittade jag mina män, en schizofren och en zombie. Förrätt, huvudrätt och efterrätt samt shots, cider och vin, och efter det samtal med folk i baren och dansande på das dansgolv. Vet inte om det delvis går att förklara genom de alkoholhaltiga dryckerna men rätt awesome att man träffar så många trevliga människor under en kväll.

Sov hos mr vi-har-inte-ett-förhållande men fick gå upp vid nio för att cykla hem och åka iväg på loppis och sälja pumpor, och trots ösregn sålde jag slut på nästan allt. Detta betyder att alla dessa pumpor jag har planterat, vattnat, skördat, tvättat och burit fram och tillbaka (muskler ftw) under vår, sommar och höst är slut, och det känns förjädra trevligt! Jag är medveten om kommentarerna om lantistjejen, men något ska man tjäna pengar på.

Tillbringade eftermiddagen med bakfull snubbe, pizza och film. Stepbrothers, sjukt kul, och blev sedan tvingad att titta på första delen av en zombie-serie. Ain’t my thing, men han vägrar ladda ner Hitta Nemo som jag tjatat om i snart en vecka nu. Ledsen tjej. Fortsätt simma, fortsätt simma! Doris ❤

Leave a Reply

