fb

I’ve seen The social network – great movie. Efteråt gick jag och mitt sällskap till en bar och blev alldeles lagom måndagsberusade, för att sedan säga adjö, skiljas åt och skeda med två olika personer på två olika platser under natten. Wermlands har blivit lite av mitt andra hem de senaste två veckorna, och jag gillar läget.

Ett annat läge jag gillar är att jag åker till Nice på fredag för att tillbringa en underbar helg med Mikaela, som varit borta lite för länge för att det ska vara okej, och vad är då inte bättre än att åka ner och påpeka det för henne? Första gången jag flyger utomlands ensam, och det kommer gå fint. Mellanlandar i München på ditresan och Zürich på vägen hem.

(Här skulle en fin bild på mig och Mikaela infogas, men efter lite letande inser jag att jag inte har någon. Måste fixas!)

Leave a Reply

