j+j

Jag tittar på gamla bilder, gamla kommentarer, gamla konversationer. Även om mitt liv är så jävla bra just nu finns det fortfarande något som gör så ont när jag tänker tillbaka och undrar vad fan som egentligen hände.

One thought on “j+j

  1. … och just därför ska man satsa på det där med att tänka framåt som alla pratar om hela tiden! ett ganska värdelöst råd eftersom det är löjligt svårt att följa, men i bland kan man kanske behöva en liten påminnelse i alla fall. kanskekanskekanske?

    Vad det än är som bekymrar dig tycker jag att du ska ta ett allvarligt snack med vederbörande tanke och se till att skicka i väg den så långt det bara går. Jag är mer än villig att hjälpa till i fall det skulle behövas! 😀

Leave a Reply

