Den där om olika sätt att ragga

Mottaget mail på facebook:

Hej du va sött:),letade egentligen efter en annan tjejkompis ,men din profil kom upp.Detta e bara min tillfälliga profil,min riktiga e nere pågrund av att någon hackat sig in i den,därför inget foto.Men jag bor i Malmö, e halv Italienare halv polsk,mörkt hår ljusa ögon,185,bla bla bla:) E du singel och ifall du vill så kan jag berätt lite mer om mig;) Ha en trevlig dag

Tja, vad sägs, något att satsa på?

One thought on “Den där om olika sätt att ragga

  1. aaaaspelut, det bästa av tre världar ju! italienare är snygga, romantiska och grymma på det där med mat. Polacker är händiga och… tja, ungefär där tog det väl slut för dem. Sedan bor han i Sverige där han lär sig att bli strikt och ordnad (till skillnad från italienarnas totala interiöra och exteriöra kaos) – och VIPS så hade vi den perfekte mannen! GO FOR IT!!

Leave a Reply

