Day 05 – Your definition of love

Något förhållande har jag aldrig haft. Men kärlek ska innebära ömsesidig respekt, att kunna känna sig trygg i den andra personens närvaro, att må bra och ha roligt tillsammans, kunna prata, diskutera och även gråta om man skulle behöva det. Inte behöva skämmas över något.

Min framtida kärlek ska även vara lite galen, fast på rätt sätt. Smart, fast inte översittarsmart så att jag känner att jag inte har något att komma med. Kunna stava, som jag och Jessica hade som krav när vi målade upp bilder av den perfekta. Vara riktigt bra på något, och gå sin egen väg, men samtidigt lyssna på andra.

Leave a Reply

