Alkohol <3

Alltså, de senaste bilderna på mig som är taggade på facebook. SÅ JÄÄÄÄÄÄVLA UNDERBARA xD

Fy fan vad de påminner mig om att jag haft en awesome vecka. Tackfest på Wermlands i onsdags, och ute med en jobbarkompis från sommarjobbet i fredags. Fylld med vin på tackfesten, fylld med shots i fredags. Jävligt awesome, fast bakfyllan efter vinet var förjävlig. Skulle upp på en redovisning torsdag morgon, och sjukt illamående tjej går runt i lägenheten och skrålar ‘Vaaaaaarför skola mänskor suuupa, vaaaaarför dricka mänskor spriiiiiiit? Daaaagen efter blir dom sjuuuuukaaa, oooooch förlorar sin aptiiiiiit’ samtidigt som jag försöker trycka i mig någon slags frukost och massa vatten. Jävligt awesome xD

(Låten är för övrigt en del av en sång som ofta sjungs på sittningar. Avslutet är att man skriker Varför? JO! Därför! ATT! , ställer sig upp på sin stol och sjunger ‘tomtarna på loftet dansar jitterbugg, jitterbugg, jitterbugg. Tomtarna på loftet dansar jitterbugg, jitterjitterbugg!’ och gör tillhörande dans.)

Leave a Reply

