bzz

Måndagssysselsättning: muffinsbak

För visst är det måndag idag? Jo. Var tvungen att checka.

Det finns för övrigt inget bra sätt att säga checka på svenska, för jag tror inte det är ett svenskt ord, utan taget från det engelska världsherraväldet. “Var tvungen att kolla” kan dock också fungera.

Jag befinner mig hos min moder på landet. Riktigt fint väder idag, har varit ute på promenad och låtit den varma solen smeka min snyggt färgade hud. (Läs: De två kritvita centimeter som blir över mellan uppdragen jacka och nerdragen mössa). Men fint är det minsann!

One thought on “bzz

  1. Mmmuffins! (och visst är det skrämmande svårt det där med dagarna nu för tiden? Datumen har jag stenkoll på, men det där med veckodagar är det värre med…)

Leave a Reply

