daily report

Lite mycket negativitet de senaste dagarna, lite hemlängtan, lite känsla av att jag kanske inte mår så bra och kanske inte vill vara här. Jag måste kunna berätta om det också, lika mycket som de fina sakerna. Igår kväll, och idag, vände det dock. Nu gillar jag läget igen.

Jobbläget är följande: dagis torsdag-fredag, IKEAs restaurang lördag (slitigt och stressigt men kul!) och lagerjobb idag och imorgon. Har stått och klämt på meloner det mesta av dagen och varje gång jag gjort färdigt en låda och bar iväg den till pallen tänkte jag här kommer några schyssta meloner! Efter ett par timmar tröttnade jag på min egen humor ^^

De två sista timmarna av dagen sorterade vi vindruvor (här kommer några schyssta vindruvor!) och det är vad morgondagen också kommer innehålla. Elva pallar vindruvor väntar på oss, och idag tog en pall två timmar att sortera. Eventuell fortsättning på onsdag om vi inte hinner färdigt. Jobbar tillsammans med två killar från Sverige. Växjö och Uddevalla. Spenderat en hel dag med dem och vi kom aldrig in på ämnet om vad vi heter, hehe.

xoxo.

(Mina kära stockholmare har en förkärlek för tv-serier och vi har just nu fastnat i Gossip Girl season 2.)

One thought on “daily report

  1. Det är bra, man ska tillåta sig att tänka på & prata om de negativa sakerna också, annars lurar man bara sig själv. Rätt skönt att du längtar hem lite ändå, allt annat vore trots allt rätt onormalt. Men ändå, skönt att det känns bättre nu 😀

Leave a Reply

