~

haha. tänkte precis på min novischfest och killen jag stod bakom hörnet med och kysste. sen efter en annan kväll på wermlands ramade jag honom på cykleln hem och när vi var utanför mig sa jag att han inte kunde följa med in för jag bor med min pappa. då hade han jättelångt att gå hem. hahahahahahaha.

sen fick jag dåligt samvete och skjutsade honom in till stan igen. då sa han att han ville ha mig. men att jag inte ville ha honom. och det var ju sant. hahahahaha.

One thought on “~

Leave a Reply

