blås upp och stick hål på mig

känner mest för att bli asfull och inte alls vara som jag varit på senaste utan mer som jag var ett tag innan det. inspirerad av en annan om jag säger så. idååål. kanske inte. kanske så. kanske inte alls. rastlös. håkan hellström. hej hej hej glad tjej. åh. den där känslan av lycka på fyllan. typ, överglad, full, inte mycket kontroll, allt flyter på och allt är så perfekt. saknar folk jag inte har nära mig just nu. hejhejhej vissa av dom läser kanske här. såg ett assnyggt hår igår. ibland hade jag också velat vara ALTERNATIV. vi har en ALTERNATIV butik nära där jag bor. assnygga kläder. om man nu skulle hålla på med sånt. nu gör jag ju inte det. mest hej jag har inte köpt kläder på år och dar och med en sjukt komprimerad garderob som fick plats i en liten resväska blir det inte så värst mycket att hänga i julgranen. lika bra att köra översunkstilen när man ändå inte kan göra något bra av det hela även om man försöker. luktar nog ganska illa också. för att matcha, menar jag. lite synd när stor procent av dom jag bor med har väldigt fina kläder och väldigt modemedvetna och väldigt sådär hej jag vill också lägga massa pengar på kläder fast nej kanske inte ändå.

nu kom emil jensen och ville att jag skulle lyssna på honom. ja tack sa jag. så nu gör jag det.

One thought on “blås upp och stick hål på mig

Leave a Reply

