spice up your life

Skulle ju skriva långt inlägg. Sen kom jag på att klockan är tjugo över tre och de andra människorna snart kommer hem igen. Måste duscha innan de gör det.

För vet ni vad? Jag har blivit värsta friskisen. Har varit och tränat en massa den senaste tiden och tycker det är riktigt roligt. Idag var passet jag skulle gått på inställt och istället besökte jag för första gången rummen med de läskiga maskinerna. Tro det eller ej, men jag lyckades få igång ett band så att jag kunde springa ett tag. Efteråt flåsade jag som en idiot och placerade mig själv på golvet, men kul var det minsann! Luktar sådär lagom gott nu, därför kan det ju vara snällt av mig att duscha med tanke på de andra varelserna som snart kommer vara i min närhet. Bullbak är för övrigt planerat för eftermiddagen.

PUSS mina fina vänner!

Leave a Reply

