shout out loud.

Norge är minst sagt vackert, särskilt en eftermiddag med sol och vindstilla. Den här utsikten har man om man går ner till hamnen.För övrigt hade jag en riktigt bra kväll igår, träffade nice människor och gillade läget. Dagen idag har inletts med nybakade scones och jag ska kansek kansek bort till människorna jag träffade igår och titta på film ikväll. Det finns några  kärleksfulla gråtfilmer jag inte sett än som vi diskuterade igår. The Notebook till exempel. The love film of the love films, men det har aldrig blivit av att jag sett den. Mission accomplished ikväll möjligtvis. We’ll see.

Nu är det bara lite mer än två veckor kvar av tiden i Oslo. Känns lite konstigt att det gått så fort. Hade stannat längre om det inte varit för Schweiz. Lärt känna lite mer folk, fått bättre jobb och gillat läget lite mer. Får se om jag kanske åker tillbaka till sommaren eller hösten, har inga andra planer än så länge. We’ll see we’ll see.

One thought on “shout out loud.

  1. Attans vad vackert där är! Men åh, är det redan dags att åka hem? När åker du till Schweiz? Och bara sådär som en liten parentes kan jag säga att även jag tillhör den sorgliga skaran människor som inte sett The Notebook än. Måste. Göras. Snart.

Leave a Reply

