Day 26 – Your fears

Bitterhet är min största rädsla.

Att jag någon gång i framtiden ser tillbaka på mitt liv och känner bitterhet för vad som hänt. Att känna att det inte var jag som styrde över händelserna, det var någon annan som gjorde mitt liv till det här, och jag tycker inte om det. Att känna att jag inte kan göra något åt min situation och inte längre ha någon positivitet kvar.

Jag tror inte detta kommer hända. Jag gör vad jag känner för och jag försöker skapa något bra av det jag har. Jag vet att jag kan, och jag har möjligheter till att skapa ett bra liv. Ändå finns det en gnagande känsla ibland. Var det inte mer än det här?

One thought on “Day 26 – Your fears

Leave a Reply

