uppe bland bergen.

Det sägs att man inte kan skriva särskilt bra när man är mitt uppe i något omvälvande, man måste ha lite distans för att kunna beskriva för andra vad det egentligen är som händer.

Just nu kan jag bara försöka förmedla känslan till er. Känslan av att trivas, att gilla personerna runtom sig, att se fram emot de närmsta tre månaderna så oerhört mycket. Spela twister en torsdagskväll, skratta så man inte vet var man ska ta vägen därför att Sean av misstag köpt alkoholfri öl till Sankt Patrick’s day. Veta att flera av de här underbara personerna kommer vara på det stora scoutlägret i Kristianstad i slutet av juli, och jag kommer kunna spendera två veckor till med dem om tiden fram till juni skulle försvinna alldeles för snabbt.

Just nu sitter jag ensam kvar i vårt staff room, klockan är över ett på natten och alla har gått och lagt sig. Jag ska också sova snart.

Jag gillar det här.

Leave a Reply

