ey oh.

Projekt ta-tag-i-livet-efter-kandersteg påbörjades precis. Skrev till mr chef på min grönsaksgård och sa att jag inte kunde jobba där i sommar. Planerna just nu är att resa runt i Europa med lite folk som jag träffat här i Kandersteg. Berlin är första stoppet om jag får bestämma. En av killarna har bott där ett år och vet därför the places to be. Och jag har velat åka tillbaka till Berlin och uppleva staden ända sedan jag var och såg Jack’s Mannequin där för två år sedan. Sedan kanske till Oslo och uppleva staden utan snö och is. Några av de andra pinkiesarna (de som jobbar som short term staff som jag gör) vill till Norge och lite andra ställen i Skandinavien innan det stora scoutlägret i Kristianstad börjar. Mah, jag ser så mycket fram emot de närmsta månaderna.

Mikaela, jag är kvar i Schweiz fram till 10 juni. Och vet du vad? Det hade varit så jääädra fint och kul och underbart om du kom och hälsade på! Jag väljer själv när jag vill ha mina lediga dagar så bara säg till så jag inte behöver städa toaletter när du kommer hit 😉

One thought on “ey oh.

  1. mihimihimihiii! Då ska jag bara se till att skaffa mig ett jobb som ger mig lite pengar också, och sen kommer jag som ett skott! Jobb, ja. Just det. Det blir ju lätt. Verkligen. Hm. Men ash, på något vis ska det nog gå ihop, eller hur?

Leave a Reply

