Italia!

Just nu vill jag bara hemhemhem. Vandrarhemmet jag bor på har bed bugs i sängarna. När jag försökte somna ser jag dem kräla omkring mig. Dödade en efter att den hade bitit mig, massa blod och äckligt. Uärk. Klockan är tio över tre på natten och första tåget hem går klockan elva imorgon. Har egentligen en till natt bokad här, men vill hem. Nu. Italien är äckligt varmt. En dag i Florens känns helt okej. Slänga bort pengar? Nej. Bara inse att mitt resande är över nu. Träffade Elina idag. Var på museum. Gick på restaurang tillsammans med två tjejer jag träffade på vandrarhemmet. Traskade runt på Florens gator när temperaturen var något mer okej klockan elva-tolv på kvällen.

Kandersteg var underbart. Nu vill jag hem. Och sova. Måste dock hålla mig vaken ett bra tag till. Det betyder dock att jag kommer kunna däcka på tågresan som tar 23 timmar. Näääz. Hoppas allting samarbetar med mig imorgon och att det finns plats på tåget.

Nu – vakenhetspepp!

Btw freakar jag för att jag kommer ha bed bugs med mig hem. De är så jädra äckliga. Tydligen kan de ta sig in på de flesta ställen, i kläder, väskan… Gaaah.

Leave a Reply

