life is life

Kapitlen jag ska ha läst och sammanfattat till på torsdag vs det där lilla biblioteket? Pfff. En tanke säger mig att det hade underlättat om jag hade börjat läsa lite tidigare. Och inte ha massa andra grejer att göra. Typ, planera en middag till fredag. Planera ett café på nationen till på lördag, ha möte med de ansvariga, hitta jobbare, bestämma recept, beställa varor samt baka kakorna och ha caféet öppet lördag lunch. Ha första scoutmötet på söndag, redan färdigplanerat dock. Tretimmars-mötet i måndags ❤

Sen var det det där med skolan ja. Seminarium på torsdag. Plus min andra delkurs som jag borde börja läsa lite på också.

Konstigt nog känns det inte lika panikartat när jag skrivit ner allt? “Det var ju inte så mycket…”

 

One thought on “life is life

  1. Ett sånt bibliotek hade jag kunnat tänka mig. När man har egen lägenhet. Hej, här är min etta, hall, kök, sovrum, ja, och ett simpelt litet bibliotek här i rummet till vänster. Just det, bakom dörren där.

    Mohooho. Fiiiint ❤

Leave a Reply

