saturday, och de andra dagarna.

Trots alla texter om peppen inför KISC ska ni inte tro att jag inte gillar Sverigelivet, det är himla fint det också! Jag kommer säkerligen skriva oj-vad-jag-saknar-det när jag väl är i Schweiz, så därför har jag bestämt mig för att helt enkelt bara njuta så mycket som möjligt av platsen jag är på just nu, oberoende av var platsen befinner sig.

Att kunna samla nästan alla av de finaste hemma hos mig i fredags, att känna nations-peppen i lördags (hej studentlivet, nu är jag tillbaka!), att ha första scoutmötet med mina småscouter, och se Harry Potter på eftermiddagsbion… Det är det som är Sverigelivet, och jag gillar det.

Leave a Reply

