Snurrar i skallen

Just nu relaterar jag det mesta till när mitt KISC-liv börjar igen. “Jaha, hon ska föda i mitten av januari. Då har jag varit i Schweiz i 1 1/2 månad.”

Johanna födde bebis i torsdags, åtta veckor för tidigt. Hoppashoppashoppas allting kommer gå bra. Tycker jag har hört om många som fött för tidigt och barnet ändå inte skadas av det.

Kom hem från TSK (terminsstarts-konferans) med nationen för några timmar sedan. Jag gillar nationslivet.

Borde plugga så fruktansvärt mycket mer än jag gjort den senaste tiden.

Jag är annorlunda än för ett år sedan, men är ändå i samma stad och gör samma saker. Drömmer om att åka ut ut ut.

Mina blondiner har lämnat Sverige och det känns lite konstigt och ensamt, trots att vi inte hänger 24/7 även när alla befinner sig i samma land.

Jag äter choklad, lyssnar på P3 och skriver blogg. Ska ta fram boken om organisation snart. Borde göra det nu.

Är scoutledare imorgon och ska ha köpt drick-choklad att ha med.

Det snurrar runt i min skalle.

One thought on “Snurrar i skallen

  1. Åh, fina söta Nette! Jag saknar dig. Vi saknar dig. Alla saknar dig. Men det blir bra nu!

    Hoppashoppashoppas allt går bra med Johanna och bebis, galet att det kan bli så tidigt och knasigt… Men det kommer säkert att gå hur bra som helst, jag håller alla tummar jag har!

Leave a Reply

