and far away

och jag fick plötslig en väldig flashback till en nemi-serie där hon i nyförälskat tillstånd sagt att hon ska följa med killen ut på joggingtur och går till sin kompis med värsta ångesten.

jag fick precis inbjudan till en. hehehehe svar NEJ. jag tycker det är kul att springa ibland men fan inte med sällskap och fan INTE med en snubbe som BRUKAR vara ute och springa och som jag dessutom inte vill göra värsta dåliga intrycket på.

NEIN helt enkelt.

(fast det var ju fint att han hade höga tankar om mig)

One thought on “and far away

  1. SV: Tack, jag behövde höra det där. Och jag tror att du har rätt, men problemet är just det att ingen pratar om det, ingen verkar särskilt upprörd och jag är alltid den som har sämst koll (faktiskt!). Nu tillhör det väl saken att mina två närmsta kompisar här båda är lite kontrollfreaks (på ett bra sätt, tror jag) som alltid vet det mesta, så jag ska väl inte jämföra mig allt för mycket kanske… men det är så svååårt!

Leave a Reply

