remembering the dream

Jag vet inte hur mycket glädje och lycka som når fram till människor som inte upplevt KISC själva när de ser den här videon. Jag har precis suttit och lett konstant i 16 minuter, skrattat högt ett antal gånger och samtidigt fått en liten klump i magen över hur sjukt roligt jag hade, och att det är över.

Samtidigt är Pol, Sean, Jack och Sam där under alla de tio månaderna som kommer, och jag vet att vi kommer ha det så bra. bra.

Jag vet inte hur mycket som förmedlas till er som inte varit där och upplevt det och inte förstår alla internskämt som ligger gömda, som inte vet historien bakom de små klippen som frambringar otroligt mycket minnen. Men om det förmedlas, njut. Annars, det här är sista videon från Spring season som Pol har klippt ihop under hösten.

Kanderblog Episode 5 – The Last One from Pol on Vimeo.

One thought on “remembering the dream

  1. Åh, den var ändå lite fin. Massa massa fin gemenskap som flödar ju! jag förstår förmodligen inte hälften av allt, men ni är gulliga ändå. Och sjukt snyggt gjord film! 🙂

Leave a Reply

