blö

En sak jag blir arg på är när killar inte förstår skillnaden mellan att vilja vara kompis och att vilja kyssas/flörta/etc. Det finns en snubbe som jag för länge länge sedan (början av gymnasiet-längesen) hade en typ två-veckorsgrej med och vi har genom åren haft lite halvkontakt emellanåt. Jag har aldrig gjort något mer med honom utan bara varit allmänt glad och trevlig. Han är en shyst kille, kul att dansa med och att träffa någon gång ibland. Vi har varit på bio och träffats ute under åren, och i fredags smsade vi under kvällen. Jag var i Malmö på Möllan och när Konrad och Felix & co bestämde sig för att åka till Köpenhamn åkte jag tillbaka till Lund.

Mötte upp the portuguese guy och gick till en nation där jag visste att den här andra snubben skulle vara. Hade sjukt kul, dansade, tänkte fan vilken nice människa han är. När jag skulle gå kramade jag hejdå – och han börjar försöka kyssa mig. Gaaaah arg tjej jag har ju inte skickat ut de signalerna!

Skakar på huvudet – nej. Jag gillar dig på det viset och ska kyssa mig igen. Nej! Jag gillar dig ändå. Jaha, jävligt kul för dig, men har jag skickat ut signaler om att det är okej? Nej! Jag hade fan med mig en annan snubbe hit, det kan inte förstås som en hint? Tydligen inte.

Det som gör mig mest arg är att han faktiskt är kul att hänga med ibland, men det funkar ju inte om han hela tiden tror att jag är intresserad av honom när vi träffas, för det är inte första gången han försökt göra något mer. Nu – kontakt avbruten helt enkelt.

2 thoughts on “blö

  1. Amen tjena, har han aldrig hört talas om uttrycket “ett nej är det nej”?! Det förstod jag innebörden av när jag var 8, too bad för honom att han inte nått den mentala åldern än…

Leave a Reply

