never mind I’LL FIND SOMEONE LIKE YOU!

I-landsproblem x 1000 men jag är bjuden till tre fester ikväll och vill gå på alla men det fungerar icke så bra! Två i Lund och en i Malmö. Ringde Cazz och fick festplanerar-hjälp och tror jag vet hur jag ska göra. Kan hinna med allt om jag vill.

Men vet ni vad det fina är? Att jag har en helt ledig oplanerad söndag imorgon och jag kan göra vad jag vill och vara uppe odrägligt länge och hinna med hur mycket som helst för jag behöver inte bry mig om något ALLS imorgon; woop woop!

Dessutom är Adeles Someone like you typ bästa att skråla till. Funkar med lyckliga känslor också!

One thought on “never mind I’LL FIND SOMEONE LIKE YOU!

Leave a Reply

