shalalala!

HAHAHAHAHAHAHA!

Alltså, ni anar inte hur fruktansvärt jävla lite jag pluggade till mina två tentor. Den ena av dem, organisationen, pluggade jag in det mesta mellan halv två och fyra natten innan tentan (som började klockan 14.00). Den tentan var enkel och jag kan vågar säga att jag är nästan säker att jag klarade den.

Den andra tentan i redovisning var dock en helt annan sak. Jag kunde delar av den bra, men den största delen hade jag nästan inte pluggat på alls och kunde verkligen inte få mig själv till att sitta ner och göra det. På tentan chansade jag på mycket och skrev i förenklade siffror som jag visste var fel och som jag bara hämtade från informationen i frågan utan att göra de egna beräkningar som egentligen krävdes (jag hade helt enkelt inte pluggat in vad man skulle ta bort och lägga till och gånga med).

Vet ni vad det roliga är? Jag fick reslutatet på redovisningstentan skickad till mig ikväll OCH JAG FICK GODKÄNT PÅ DEN!!!!!!!! Betygsskalan är A-F där A-B är VG, C-E är G och F är IG.  JAG FICK ETT C! Förstår ni? Ett C! På en tenta jag hade sådan ångest över för att jag inte pluggade!

Jag är så jävla smart.

Hehe.

Har en känsla av att det här inte riktigt kommer öka min framtida pluggningsdisciplin.

One thought on “shalalala!

Leave a Reply

