lägesrapport!

1 vecka kvar 😀 😀 😀 😀 😀 😀

vs.

1 vecka kvar 😦

Kan inte riktigt bestämma mig. Just nu mer åt glad-hållet fast jag kommer sakna nationslivet riktigt mycket. (och min portugis.)

Samtal med Cazz: “Jag har börjat tycka om hösten! Med löv och mörker och mys.”    “Du tror inte det kan bero lite på att du har pojkvän?”     “Ehm… alltså, det är ju oftast när jag cyklar ut till honom som jag tänker på att jag gillar hösten, så kanske. Hehe.”

Håller på att förbereda mitt sista café som jag har på lördag. Förra veckan hade vi pannkaksbuffé med hemlagad sylt och andra toppingar. Vi gjorde bra reklam och det var fullständig rusning. I vanliga fall har vi runt 20-30 gäster, kanske 40 om det är en bra gång. I lördags hade vi 84 betalande gäster! Helt sjukt roligt, och stressigt.

Nu ringde köksansvarig och frågade efter inköpslistan till caféet. I will fix!

Leave a Reply

