jag är inte en del av kavalleriet

det är inte jobbigt när det snurrar runt för det snurrar runt av lycka och alla människor runtom mig är glada jag är glad jag har finaste människorna hos mig.

Har ni någon gång börjat prata med en person och efter mindre en tio minuter insett att ni klickat? Att ni klickat så mycket att det känns som att ni känt personen större delen av ert liv när det egentligen bara är två månader? Den känslan har jag med Sanna. Vi dansar runt runt runt och sjunger Singstar och har pyjamas och röda converse. Inte för att det är tema på röda converse, men för att det är tema pyjamasparty. Det blir den bästa tacksittningen jag varit på; amerikanska pannkakor, tacos, marängsviss och shots-cider-vin.

Jag häller vin i Martin direkt från flaskan och senare på kvällen har vi vattenkrig framför baren. Jag tar ton på en och två och tre indianer och drar in Lucas i ett hörn där ingen ser och sen dansar vi till håkan, säkert, krunegård och massa andra pepplåtar.

Jag säger hejdå till folk och berättar att det är sista utekvällen på Wermlands och de säger lycka till, ha det sjukt bra och jag säger JA det ska jag, men jag vill ju vara kvar här också.

Lucas följer med mig hem och säger när jag såg dig säga hejdå till de där människorna insåg jag att jag snart måste vara en av dem. Min säng som är sjukt ostabil kraschar nästan och han viskar fina ord i mitt öra och…

nu blev det för cheesy.

Vad jag vill berätta är att sista utekvällen på nationen inte kunde blivit bättre, och jag kommer ha det så bra i Schweiz men ingenting går att jämföra med lyckan att vara omringad av människor som man tycker så mycket om och bara vara lycklig för alla är glada och alla mår så jädra bra.

Leave a Reply

