Tjuvarnas jul

Äntligen lyckades jag pricka in en tidpunkt när inte resten av centret också är ute på internet, och SVT play ville därför samarbeta med mig så att jag kunde titta på julkalendern. Hann med de två första avsnitten innan internet blev segt igen, och det känns ändå lite lovande!

Fick föresten en kommentar igår från en av de andra två svenskarna som också jobbar här om att min skånska låter precis som den som pratas i Mysteriet på Greveholm.

Annars har upplärningen fortsatt, jag har varit i receptionen hela förmiddagen och gått igenom hur e-mailsystemet fungerar och lite andra småsaker. Var ute och körde en runda med bilarna centret har för att bli godkänd för att hämta upp gäster och köra andra ärenden, och nu har jag KISC-körkortet, woho!

One thought on “Tjuvarnas jul

  1. Åh, julkalendern… Jag tror inte jag har följt den såhär slaviskt sedan jag var 8, men nu är det ett avsnitt till frukost varje dag som gäller. Fin, fiiiin känsla!

Leave a Reply

