p.

I ljusets sken, tralala.

Vi blev av med strömmen ett tag i morse och jag och Jack fick värma oss runt stearinljuset. Han är reception manager här och den personen som har mer ansvar än mig i receptionsarbetet. Han var här i våras också och är en mycket trevlig prick!

Börjar få koll på det mesta av mina arbetsuppgifter och imorgon flyttar jag in i rummet jag ska bo i resten av tiden. Hitintills har jag bott i ett rum på centret, nu kan jag börja packa upp på riktigt och klämma lite mer på julklapparna som farmor och farfar skickade med mig innan jag åkte.

Humör: lite bättre än innan. Hoppas på stigande uppåtspiral.

One thought on “p.

  1. Stigande uppåtspiral it is! Och vad gulligt att du fick julklappar med dig, det gillar jag!

    Kommer du förresten att ha ett rum helt för dig själv, eller dela? Badrum och kök och så, delar du det? Nyyyfiken!

Leave a Reply

