lelife

Bästa bästa texten:

http://nojesguiden.se/blogg/emelie-thoren/and-she-will-always-carry-on-something-is-lost-but-something-is-found

Man har alltid ett val, och det är okej att fucka upp bara man är medveten om det, och det var jag när jag gjorde det. Är jag nu också. Och det känns bra på något vis, att det var jag själv som bestämde mig för att göra de valen som kanske inte är de bästa ur alla synvinklar, men de var de bästa just då och jag mådde så bra när det hände, och lite dåligt efteråt, men det var ändå rätt på något vis.

Hej prata i gåtor, men läs texten och tyck om den.

Leave a Reply

