hej.

hej bloggy, vi umgås inte så mycket längre.
något tog stopp när jag vet att min pappa kanske/förmodligen/möjligtvis läser dig.

föräldrarelationer och så vidare ; kanske inte rosenskimrande fint, men det fungerar.

jag och kisc mår bra tillsammans, och den här veckan är den mest hektiska under vintern. vi har 24 extra staffmedlemmar som hjälper till med att guida skidåkning, laga mat och städa.

insåg inte att jag saknat att träffa nya random personer. det har jag. senaste dagarnas insikt.

annan insikt: det känns på inget sätt alls konstigt att prata engelska. på nivån att jag kommer på mig själv att undra om jag verkligen sa den där meningen på engelska eller svenska eftersom båda språken kommer lika enkelt. bra. ville alltid prata engelska när jag var yngre. kunde inte prata så bra. alls. nu kan jag.

woho.

massa skratt. massa må bra. lite krångligt med delar av mitt liv som påverkar vissa andra personer. vill säga whatever men det är inte riktigt så livet fungerar. ta ett beslut och stå fast vid det och så vidare.

peppen. vill hälsa på sverige och shota dansa skratta må bra.

NEVER MIND I’LL FIND SOMEONE LIKE YOU

fast i uppgraderad version med extramaterial inkluderat. just så vill jag ha det.

och så tackar jag för mig för den här gången.

One thought on “hej.

Leave a Reply

