du och jag och flodhästen # 2

Det här är Mickis som har raclette-koma och ligger och leker med min flodhäst och har en mental ålder på cirka 3 år.

Som tur är gillar jag henne ändå.

Även om hon just nu headbangar med flodhästen på mitt tangentbord så att jag inte kan skriva, och skrattar som en gris.

Ikväll ska vi på lägerbål om vi lyckas ta oss upp ur sängen (inte helt troligt).

Mickis skyller sin rödhet i ansiktet på vin, raclettegrill och solen. Jag tror mest på solen, och gick runt i shorts och linne i skogen idag. Fint fint fint liv!

One thought on “du och jag och flodhästen # 2

Leave a Reply

