snipp snapp slut så fortsatte drömmen ändå

Jag är galen om jag gör det, jag är galen om jag inte gör det, jag vill göra det.

Jag vill åka till Czeck Republic och bussbiljetten är 600 spänn tur och retur vilket är typ ingenting. Plus lite Schweiz-tåg som är dyrt men half-price är bra och plus lite bussande i Tjeckien som tydligen inte är så dyrt det heller. Om det här blir av är jag så galen som jag vill vara, och det hade känts fint. Framtid framtid pffff lyssna på hjärtat inte tänka så mycket.

Jag hittade undanflykt till Portugal efter två månader tillsammans men vill göra allt möjligt för att åka till Czeck Republic efter två veckor?

Logiken.. finns inte riktigt där. Men det är det som kallas drömmar och impuls och det är vad man ska göra när man har möjlighet och ingenting som håller en tillbaka.

Leave a Reply

