nu

Skins-cravings. Nu. Åh. Måste hänga i staff room och hitta dvderna. Hej lunch breaks. Bättre än Kanderlodge och dator.

Jag fick vykort som jag blev ytterst glad över idag. Och ett brev jag helst hade varit utan.

Czeck och Portuguese.

Ibland hade man ju nästan kunnat tro att jag gjort saker och ting lite problematiska.

Men sen skakas tanken av och jag leker fairytale igen och sanningen är ju den att slott finns på riktigt och då betyder det att andra delar av historien också är sann?

Min blogg vaknade visst till liv igen. Funderade på att typ, berätta för folk om den. Men nej. För många random människor på min facebook. Vän-rensar ibland. Fast vissa vill jag ha kvar även om jag inte har kontakt med dem.

Heja heja livet, jag tycker om dig och vill ha mer äventyr. Alltid äventyr.

Leave a Reply

