Framtid framtid på väggen där

Vi var och såg den senaste Batman-filmen för ett par veckor sedan. Blev sjukt imponerad av Catwoman och spenderade en del av kvällen med att låtsas gå i höga klackar, vara sjukt vig och bra på allt.

Pavel var väl… sådär imponerad.

Filmen var riktigt riktigt bra, och det var första gången jag var på bio i Schweiz. Elva salonger på bara en av alla biografer i Bern, stort, fräscht och stor godisbutik (dyrt – för det är Schweiz).

Och den här texten låter mest som en reklamartikel. Mina ord försvann. Det regnar utomhus och jag njuter av att vara ensam för första gången på mycket mycket länge. Behöver det ibland. Ensamheten. Det är först med den som jag kan gilla att umgås med folk på riktigt.

Har varit på Sverige-humör idag och längtat tills jag åker hem. Inte mycket att göra i receptionen, sjukt peppad på en utekväll i Malmö, vill gå omkring på Lunds gator, cykla runt och träffa folk, planera framtid.. Heja heja oktober, du kommer bli en sjukt spännande månad!

Leave a Reply

