längtan

Hejhejhej jag söker jobb och har hittat ett som jag tror jag har en chans att få, för det är liknande det jag redan gjort här i Schweiz, och jag skriver personligt brev och har Sverigepepp och hela min kropp skriker efter en dusch, smink, snygga kläder, tåg till Malmö, möta upp folk på Ölcaféet, gå till någon annan bar på Möllan, stå i kö till KB, betala inträde, betala garderob, smyga ut till dansgolvet, rusa upp till scenen, hoppa hoppa dansa flumma konstigt dansande le skratta skratta hitta folk jag känner kramas shota dansa dansa prata med folk i rökrutan LEVA.

Snart, snart.

One thought on “längtan

  1. Hejhejhej vad glad jag blir av att höra att du inte tycker det ska bli helt pestigt att byta ut de höga bergen mot de höga husen! Och så är jag lite nyfiken på vad det är för jobb du söker, så klart. Puss!

Leave a Reply

