Två gånger ha…

Två gånger har jag villat bort mig på vägen hem från centrum till mitt lilla rum i norra Lund.

Av två möjliga.

Heja heja mig!

Dagen har spenderats med Cazz i Malmö och support-förfestade med henne på kvällen innan hon åkte över till Köpenhamn på födelsedagsfest. Supporten blev så stor att jag ville gå ut själv, men se mitt kontaktnät i Malmö har liksom avdunstat, antingen genom att jag inte pratat med dem på cirka två år, eller genom att de försvunnit ut till olika delar av världen och Sverige. Vissa bara för helgen, andra väldigt mycket längre (HOST Mikaela och Cajsa).

Kvällen slutade därför med att jag åkte tillbaka till Lund, förlorade peppen och cyklade hemåt (och villade bort mig lite smått). Dock fin dag!

One thought on “Två gånger ha…

Leave a Reply

