Att ha en pojkvän som liknar Marabouchoklad vid polsk chokald, i en väldigt negativ mening, går inte för sig. Eftersom jag gillar honom i övrigt slog jag bort tanken på att byta ut honom och istället göra ett försök i omvändning. 

På grund av detta är ett stort antal olika Marabou-sorter inhandlade och ska transporteras till det tjeckiska landet. Skulle det vara så att han av någon konstig anledning inte blir frälst, ja, men då får jag väl offra mig själv.och äta upp resten. Win-win 🙂

One thought on “

  1. Eeeh, du får nog ta en detour till Skottland också och läxa upp Åsa. Jag har redan försökt, men misslyckats. Inte nog med att människan inte tycker att Marabou är något speciellt, hon försöker dessutom hävda att Cadburys choklad är GODARE!!! Hell to the noooo!

Leave a Reply

