Jag har långa, halvskrivna, beskrivande inlägg på gång.

Men idag känner jag

JAG VILL OCKSÅ VARA I SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!

Och har hemlängtan men inget hem att komma hem till eftersom min uppväxt inte finns kvar. Och vet att jag inte hade mått bättre även om jag var i Sverige.

Men ändå.

Vill. Inte.

Vill ha folk att hänga med på kvällarna, vill gå på nation i Lund, men det finns inte kvar som det fanns förra hösten heller.

Bajs bajs bajs bajs.

Jag har en biljett bokad som anländer i Sverige på förmiddagen den 26 dec. Åker igen den 1 jan.

Såatte… Vi ses!

Puss och kram och nu ska jag gå till jobbet i superdimma och snö och knappra på dator en hel dag och sen gå ut på stan och titta på utklädda ungdomar som ger kakor till barn när de sjungit en sång eller reciterat en dikt, som man gör den femte december här i tjecklandet. Sen gå hem och träffa mr P sent sent ikväll för han har skola. Sova. Och sen börjar det minsann om igen, fast utan utklädda St Mikolas (ja, det stavas med m här), djävular och änglar på stan.

GLAD NEJ DET ÄR JAG INTE KLAGA JÄTTEMYCKET OCH JAG VILL MEST BARA SKRIVA DET HÄR OCH HA LITE DAMP OCH SEN KÄNNS DET BÄTTRE JAG BRUKAR INTE KÄNNA SÅ HÄR SÅ NI BEHÖVER INTE BLI OROLIGA

ok?

skitdagar.

2 thoughts on “

  1. Tigg till dig en kaka du med sen så blir det kanske bättre hah? 🙂
    Jag har också lite damp, fast jag är i sverige, så det är nog fullt normalt humör hahah

  2. Internationella Skitdagen tror jag minsann att det är idag, för gud vad jag känner likadant! Sen har jag i och för sig migrän och 39 graders feber som påverkar mitt humör lite också, men ändå! Både jag, Frida och Jenny har haft apdåliga dagar idag, så det är helt okej att klaga och skriva av sig i oändlighet!

    En sak gjorde mig dock lyckligare än lyckligast: NETTE ÄR I SVERIGE MEDANS JAG OCKSÅ ÄR I SVERIGE! WOHOHOHOHOOO vad klockrent det är!!! 😀 😀 😀 😀 😀

Leave a Reply

