#1

MEN RADERA INLÄGGET JAG SKRIVER, GÖÖÖÖÖR DET!

Nej. Inte blev det sparat bland utkasten heller.

Okej. Gladare miner. Jag tänkte att vi skulle ta och strunta i den där rädslan över att skriva blogg på jobbet. Läste om utmaningen #Blogg100 (http://bisonblog.se/2013/01/blogg100-andra-sommaren/) som innebär att  ett inlägg om dagen ska publiceras under 100 dagar. Det börjar idag, 23 januari, och jag tänkte se hur länge jag hänger på. Är inte alltid så bra på det här med kontinuitet, som ni kanske vet, men för ett litet tag!

Snowboardandet överlevdes med resultat: över förväntan! Jag såg en filmsnutt av mig själv där det inte alls ser ut som att jag åker snabbt eller med brädan rakt framåt, men det känns så mycket häftigare och läskigare från min vinkel uppifrån. Mina vader ville dock DÖÖÖÖ av träningsvärk (okej, det är inte jättefarligt, men de berättade minsann för mig att de ICKE var vana vid den här aktiviteten). Eventuellt åker vi iväg till ett annat ställe över helgen där vi kan åka längdskidor också.

Och och och! En annan nyhet är att jag har bokat en veckas Schweiz-liv från 9-17 februari! Centret har en av sina mest fullbokade vinterveckor och de tar in 20-30 ex-staff som hjälper till med aktiviteter, matlagning och städande. Jag kommer ihåg den här veckan som en av de allra roligaste förra vintern, så att vara en av dem som kommer tillbaka blir mycket mycket bra! Ska utnyttja så mycket vintergrejer som möjligt och längdskidåka och snowboarda en massa och sola i snön och bara nom nom nom Kandersteg ❤

One thought on “#1

  1. Åååh, mera Nette-blogg ja ja ja! Och Kandersteg låter mysigt, jag blev nästan lite sugen på att göra en come back i scoutlivet (som jag var så JÄVLA bra på förresten. Sjukt bra! Verkligen.).

    Fast sen kom jag på vad tågbiljetterna kostade.

Leave a Reply

