#7

Men tjena rumpan, läget?

Jorå, det har ju varit bättre. I måndags var jag tvungen att ligga i sängen större delen av dagen, hon kunde ju inte röra på sig utan att behöva använda mina muskler, så då fick jag minsann säga ifrån!

Jag hörde ryktesvägen att du inte ens lät henne vända på sig?

Det stämmer. Slänger hon ner mig på is i en snowboardbacke får hon stå sitt kast. Bestämde hon sig för att ligga på höger sida, ja men då får hon faktiskt ta och göra det hela natten.

Och hur känns det nu?

Jo, men igår kände jag mig okej nog för att låta henne gå till jobbet. Hon hade varit snäll och käkat små vita piller. Men hör här! Sen fick hon för sig att hon inte behövde ta någon på kvällen efter jobbet, och se DÅ får det räcka! Så jag sa till ordentligt i morse. Masade sig till jobbet gjorde hon ändå, men först efter att jag fått en frukostpilla. Hon ser ganska rolig ut när hon går, lite som en anka.

Hur ser framtidsplanerna ut?

Tja, jag känner nog inte för att släppa efter på ett par dagar till. Sitta upp kan hon ju, och gå, även om det är ankstil på det hela.

Ja, men tack då, mr rumpa. Krya på dig!

Man tackar!

Leave a Reply

