#13

Äter lööööööööööööösgodis som min fina papi skickat från Sverige (choklad choklad choklad)

är gladlullig för jag har precis spenderat after-work med Sue och en flaska vitt vin och prata prata prata och imorgon åker jag till switzerlandet och kommer nog inte skriva på bloggis men jag kommer ha det för jävla bra och prata engelska med hela världen och pussa på pojkvännis och nog ha några inte-så-bra-stunder med honom också för han skrev om lite ledsna miner sent igår kväll men jag kommer vilja umgås med honom OCH alla andra på hela stället

och livet är himla fint egentligen, är det inte det?

JA!

är svaret.

(puss!)

One thought on “#13

Leave a Reply

