#24

Jag har insett att om det är en sak som kan få mig att gå bananas och älska bloggskrivaren 4evaah så är det genusfrågor. Jag har äckligt mycket tid att läsa bloggar och artiklar och snöar in mig på en massa saker. Spenderat de senaste dagarna med att läsa Lady Dahmer. Men! Det var inte riktigt det jag ville säga

för

JAG HAR EN FLYGBILJETT TILL SKOTTLAND DEN SEXTONDE MAJ!!!!!!!!!!

och peppheten kan liksom inte bli större och jag ser fram emot alla drinkar Mikaela lagt upp foton på, funderar på om det är värt att köpa bagage förutom handbagaget för att kunna shoppa, eller helt enkelt resa dit med tomt handbagage, och studsar runt på stolen så fort jag tänker på att gå runt på gator med en duvpurrande Cajsa och skrattanfallsMikaela och få göra massa konstiga ljud utan att folk tycker jag är märklig – visste ni att de blev kända som “Swedish sounds” bland mina kompisar i Schweiz, och att min pojkvän fortfarande skrattar det där “åh vad du är löjlig just nu men jag tycker om dig ändå”-skrattet när jag drar igång? Så är det.

ÅH VAD JAG ÄR GLAD!!!!

Leave a Reply

