#26

Hej senaste insikten: kaffe fungerar ju på riktigt!

MVH

Tjej som slutat skaka av sömnbrist

(lifta från Budapest till Brno på en eftermiddag gick inte. vi fastnade i Wien och jag har sovit tre timmar i en säng – oh the happiness över värme – och två timmar på en buss. ingen produktiv jobbdag)

(Budapest är för övrigt min nya kärlek. Vilken stad! Om inte ungerska hade varit helt annorlunda från svenska/engelska och tjeckiska och jag inte vet om jag vill lära mig en helt ny språkfamilj igen (nu låter jag som värsta tjeckiskaproffset – stämmer inte) hade jag lätt kunnat spendera ett par månader med jobb där)

(alltså, bara för att klargöra – Budapest är alltså fantastiskt – och jag säger det även om tre av tre dagar innehöll regn, moln och kyla, och endast dag fyra, aka hemresedag, hade fint vårväder. det är bra jobbat av en stad!)

One thought on “#26

Leave a Reply

